REKRUTACJA NA NOWY ROK SZKOLNY 2024/2025 (kliknij w pasek)
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

14.04.2021 Środa - Chcę być kosmonautą

14.04.2021 Środa - Chcę być kosmonautą

 

 

CHCĘ BYĆ KOSMONAUTĄ

Środa - 14.04.2021r.

 

 Dzień Dobry!

 

1. Zabawy przy piosence „Chciałbym zostać kosmonautą”:

 

Ćwiczenia słuchowe - Co to za dźwięki?:

Rozpoznawanie odgłosów wydawanych przez metalowe przedmioty, np.: monety, klucze, łyżki, pokrywki. 

Rodzic pokazuje dziecku zgromadzone przedmioty. Dziecko je nazywa oraz określa do czego one służą. Następnie rodzic przedstawia dźwięki, jakie wydają te przedmioty. Dziecko siedzi odwrócone tyłem do źródła dźwięku - stara się rozpoznać przedmiot, który wydaję wybrany dźwięk. 

 

Słuchanie piosenki „Chciałbym zostać kosmonautą”:

 

https://soundcloud.com/user-956760406/chcia-bym-zosta-kosmonaut-s-i

 

Rozmowa z dzieckiem na temat piosenki:

  • Kim chcieliby zostać koledzy i koleżanki chłopca?
  • Kim chciałby zostać chłopiec?
  • Co robi kosmonauta?
  • Kim chciałoby zostać rodzeństwo chłopca?

 

2. Praca z ilustracją:

Link:  https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/os-aplus-kp-2/mobile/index.html#p=29

 

  • Odszukajcie na obrazku cztery ufoludki, które ukryły się przed mamą Zuzi.
  • Posłuchajcie imion ufoludków podzielonych rytmicznie. Powiedzcie je.

 

3. Pogodne ćwiczenia - reagowanie na podany sygnał dźwiękowy:

 

https://www.youtube.com/watch?v=cGOK6AcTLZE&ab_channel=WPODSKOKACH

 

  • słońce - dziecko staje na palcach, wyciąga ręce w górę i delikatnie się obraca
  • burza - dziecko zwija się w kłębek na podłodze i czeka na sygnał do wstania
  • deszczyk - dziecko kuca i uderza palcami o podłogę w rytm muzyki

 

Miłego dnia :)

 

 

 

 

Data dodania: 2021-04-13 23:56:30
Data edycji: 2021-04-18 21:21:23
Ilość wyświetleń: 148
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej